vrijdag 1 november 2013

en terecht

Ik kan het iedereen aanraden: zo'n weblog. Echt super handig! Je schrijft alle ellende van je af, hebt een extra reden om kritisch op de details van het leven te letten en waar nodig maak je een beetje reclame voor jezelf. Of als je iets kwijt bent, dan doe je even een oproepje. In mijn geval werkt het in elk geval.
Afgelopen woensdag schreef ik hier nog dat ik mijn donsjack kwijt was. Et voilà! Mede dankzij die blogpost én natuurlijk dankzij de oplettendheid van mijn vrienden bij Team ENG is hij weer terecht. Ik heb hem kennelijk in een van hun vele camerawagens laten slingeren en daar heeft mijn jas blijkbaar een aantal dagen gelegen.
Nog steeds kan ik deze vermissing niet tot in elk detail reconstrueren. Geen idee wanneer ik de jas ben vergeten, maar het belangrijkste is dat mijn motto overeind blijft: 'Ik ben nooit iets kwijt, alleen weet ik soms even niet waar ik het gelaten heb.'

Iedereen die met me meegeleefd heeft, bedankt!






3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je hem weer terug hebt. Maar je hebt er toch wel voor als je hem weer eens vergeet je 06-nummer of emailadres ingezet ? Altijd handig bij spullen die je echt niet kwijt wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je je donzen vriend gevraagd hoe hij deze eenzame dagen in een vreemde ENG wagen is doorgekomen? Hoop dat-ie het trauma nog te boven komt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik wil reacties altijd eerst even lezen, voor ze op dit weblog worden geplaatst. Daarom kan het even duren voor een reactie wordt gepubliceerd. Ik plaats niet zomaar elke reactie. Het is mijn weblog, dus ik bepaal wat ik een goede reactie vind en wat niet. Als je het er niet mee eens bent, dan moet je lekker zelf een weblog beginnen.
Anonieme reacties zal ik extra kritisch bekijken.