zaterdag 30 september 2006

750+

Zandvoort. Het feit dat iemand zo vriendelijk was om een link naar deze weblog op het Verstappen-forum te plaatsen heeft geleid tot ongekend hoge kijkcijfers. Vrijdag keken hier meer dan 750 bezoekers, terwijl het er normaal gesproken ongeveer 90 op een dag zijn.
Grappig, maar het laatste wat ik wil is dat deze weblog een serieuze rol speelt in de discussie rond Jos Verstappen. Zeker nadat wij gisteren een interview hebben opgenomen met Jan Lammers. Ik weet niet wie van de twee gelijk heeft en ik vrees dat het ook niet zo simpel ligt.
Beide heren hebben op een bepaald moment hun poot stijf gehouden en allebei op basis van argumenten waar iets voor te zeggen valt. Dan houdt het op. Heel jammer voor Jos, jammer voor Jan en… de wereld draait door.
Gedoe over geld en absurde eisen zegt veel over topsport op dit moment.

Dank voor het bezoeken van deze site. Voor de duidelijkheid gaat het hier over mij en mijn dagelijkse beslommeringen. Soms geef ik mijn bescheiden en soms een iets minder bescheiden mening, maar til daar niet te zwaar aan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik wil reacties altijd eerst even lezen, voor ze op dit weblog worden geplaatst. Daarom kan het even duren voor een reactie wordt gepubliceerd. Ik plaats niet zomaar elke reactie. Het is mijn weblog, dus ik bepaal wat ik een goede reactie vind en wat niet. Als je het er niet mee eens bent, dan moet je lekker zelf een weblog beginnen.
Anonieme reacties zal ik extra kritisch bekijken.