dinsdag 5 februari 2013

kandidaten gezocht


Voor een nieuw spectaculair tv-programma zijn wij op zoek naar mooie flamboyante zangtalenten (m/v) die ook kunnen dansen, acteren en schaatsen en die bereid zijn om hun steady relatie op het spel te zetten voor de eeuwige roem.
Maar let op: We zoeken specifiek naar zangtalenten met overgewicht die willen afvallen en er ook nog bijzondere hobby's op na houden. Aparte gewoontes, verzamelingen of fascinaties. Liefst levensgenieters met uitgesproken angsten, neuroses of een andere willekeurige psychische afwijking. Mensen die goed kunnen zingen, maar die vroeger werden gepest. Die nu een huis vol met puin hebben, in scheiding liggen, achtervolgd worden door deurwaarders, een stevige burenruzie of een verstoorde relatie met hun (schoon)ouders hebben.
Ken je iemand die voldoet aan dit profiel, geef hem of haar dan snel op! Ben jij zelf zo iemand en zou je het leuk vinden om op korte termijn met je aanstaande ex-partner mee naar Thailand te gaan voor de opnamen van onze volgende bizarre televisie hit, meld je dan snel aan. Zeker als je het aandurft om mee te doen aan onze naakte audities.

info@stagiairemediaproductions.bv

2 opmerkingen:

  1. Yes,dit heb ik altijd gewild bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van de naakte auditie. Volgende keer beter.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik wil reacties altijd eerst even lezen, voor ze op dit weblog worden geplaatst. Daarom kan het even duren voor een reactie wordt gepubliceerd. Ik plaats niet zomaar elke reactie. Het is mijn weblog, dus ik bepaal wat ik een goede reactie vind en wat niet. Als je het er niet mee eens bent, dan moet je lekker zelf een weblog beginnen.
Anonieme reacties zal ik extra kritisch bekijken.