dinsdag 1 juli 2025

Fried Air...


Hallo allemaal. Ik ben J.D., creative lead strategy media director en head-concepter bij Content2Content Marketing and Communication ProductionsNoem mij gerust chef kok van smaakvolle campagnes en concepten. Merkdenker pur sang en entrepeneur. Brainstorms, ideeën en briefings vertaal ik naar een stukje communicatie. Het goud, waarmee mijn zakelijke partners kunnen ‘shinen’. Innoveren, inspireren en/of motiveren, dan wel implementeren. 

Ik ruik kansen, creëer kansen en maak gebruik van kansen. Daarbij geef ik leiding aan een team van energieke creatives dat werkt aan een divers portfolio van 360-campagnes, social formats en inhakers. Flexibiliteit is key en Content is king. 

Wij van Content2Content adviseren, organiseren en produceren. Het woord ‘nee’ komt niet voor in ons vocabulaire. De enige die aan onze klanten ‘nee’ mag verkopen, dat ben ik. We ontlasten customers op alle fronten en nemen de lead waar nodig. 

Anno 2024 draait het natuurlijk om sustainable product sollutions. En ‘getting it done’. Wij denken zo groen als gras. Natuurlijk! Ik zou het bijna vergeten. 

De manier waarop wij opdrachten vormgeven helpt doorgaans enorm bij zaken als klantonboarding-, risicobeheer- en consumentenbescherming. In elke pitch besteden we uitgebreid aandacht aan de uitvoering van de belangrijkste prioriteiten. 

Vandaag zijn we bij het sales- en strategie event van een van onze grootste opdrachtgevers: ‘Getting it Done’ In deze, tot hightech congrescentrum omgetoverde, verlaten fabriekshal ontvangen we straks en morgen meer dan 1.500 verkopers van over de hele wereld. Die moeten ieder jaar weer de neuzen dezelfde kant op krijgen in het kader van ‘The power of possibility’. Samen een grotere impact ontdekken en werken aan strategisch partnerschap. Daarnaast is er ruimte om met elkaar te netwerken en vooral benchmarken. Dat mag wat kosten.

De big boss uit Amerika komt vandaag een entrepreneural speech geven. Natuurlijk heeft de man goede ideeën, maar daar doe ik dan voor € 250,- per uur nog even mijn plas overheen en dan wordt het een ‘heads-up’ op Champions League niveau. Impact versus impact. Een stukje teambuilding van heb ik jou daar. Deze opdrachtgever gaat het komend jaar zijn volume in de markt terugpakken en vandaag gaan we die nieuwe koers inzetten. Dat ze daarbij moeten ingrijpen in de kosten is uiteraard ‘part of the deal’. De company moet immers wel ‘fit to win’ zijn. 

Onze prioriteiten gaan vanaf nu landen bij het personeel, maar dat doen we met een stukje ‘positief denken’. Succes is all about attitude! Zo ontsluiten we potentieel en maximaliseren we de winsten. Zij moeten gaan geloven in het onmogelijke en vechten om het mogelijk maken. Bruggen bouwen, geen barrières. Alleen zo blijft de company relevant en ontstaat er die felbegeerde win-win situatie. Insight to action, zal ik maar zeggen. Hashtag: Leadership met visie, inspireer excellentie.

Wij rekenen erop dat jullie nu begrijpen hoe belangrijk dit event is. Voor Content2Content, maar natuurlijk vooral voor de company die wij vandaag faciliteren. Laten wij er ook met z’n allen voor gaan en een livestream neerzetten waar de concurrentie stinkend jaloers op is. Succes is een teamsport! Laat zien dat jullie de allerbesten zijn en dat ik jullie niet voor niks heb ingehuurd. Dankzij jullie inzet zal dit event een succes worden. Ik voel het.

Maar mondjes dicht. Wat jullie gaan zien en horen is niet voor de buitenwereld. Niks op de socials en straks geen grote verhalen vertellen als je thuiskomt. Wat gebeurt bij Getting it Done blijft bij Getting it Done.

Dankjewel. 

Let’s go for it NOW! 

Actie! Actie! Actie!


Deze foto is volledig geconstrueerd door ChatGPT, op basis van het hier boven door mij geschreven verhaal.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik wil reacties altijd eerst even lezen, voor ze op dit weblog worden geplaatst. Daarom kan het even duren voor een reactie wordt gepubliceerd. Ik plaats niet zomaar elke reactie. Het is mijn weblog, dus ik bepaal wat ik een goede reactie vind en wat niet. Als je het er niet mee eens bent, dan moet je lekker zelf een weblog beginnen.
Anonieme reacties zal ik extra kritisch bekijken.