zaterdag 18 februari 2006

Wilfried

Turijn. Ik ben een groot liefhebber van de sportprogramma's van Wilfried de Jong en dus vond ik het een hele eer dat ik vanmorgen met hem een filmpje mocht maken. Hij ging met Theo Bos een kaarsje opsteken voor het geluk van broer Jan Bos. Op de fiets naar de Basiliek Superga, die op een berg net buiten Turijn staat.
Wilfried weet precies wat hij wil. Hij is op zoek naar een bepaalde sfeer en motiveert een cameraploeg met weinig woorden om tot het gaatje te gaan. Ook zijn gast raakt bevlogen door het aanstekelijke enthousiasme. Het idee is simpel. Even fietsen, aankomen bij de grote kerk, binnen kaarsje opsteken en dan met de fietsjes hard de berg af, richting de schaatsbaan.
Als we meer tijd hadden gehad was het nog beter geworden, maar volgens mij hebben we in anderhalf uur een prachtig filmpje gemaakt.
Wilfried de Jong mag mij altijd bellen.


Wilfried & Theo

1 opmerking:

  1. Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
    »

    BeantwoordenVerwijderen

Ik wil reacties altijd eerst even lezen, voor ze op dit weblog worden geplaatst. Daarom kan het even duren voor een reactie wordt gepubliceerd. Ik plaats niet zomaar elke reactie. Het is mijn weblog, dus ik bepaal wat ik een goede reactie vind en wat niet. Als je het er niet mee eens bent, dan moet je lekker zelf een weblog beginnen.
Anonieme reacties zal ik extra kritisch bekijken.