Zandvoort. Tussen de mannen met witte slabbertjes om hun borst lopen meisjes verkleed als blauwe worsten. Het is geen carnaval, de race gaat over een half uur van start. Op de hesjes van de mannen staat met rode letters het boevennummer van iedere fotograaf, zodat hij achteraf gemakkelijk is te traceren als hij iets heeft gedaan dat niet door de beugel kan. Op de billen en borstjes van de meisjes staat in het wit de naam van een biermerk.
Regelmatig kom ik in aanraking met het fenomeen pitspoes. Op ieder circuit ter wereld laten dames in strakke pakjes zich gewillig nastaren door duizenden hitsige mannen. Telkens weer verwacht Dennis dat ik er spannende plaatjes van maak, maar ondanks een ruime ervaring kan ik niet wennen aan deze soort. Ik schaam me altijd een klein beetje als ik opzichtig lekkere wijven sta te filmen.
De Nederlandse variant loopt in blauwe latexpakjes. Achterop het brommertje van onze productieassistent blijven twee meisjes aan elkaar plakken, omdat het zweetrubber zich heeft vastgezogen. Professioneel gezien valt mij op dat de meeste boezems niet genoeg gevuld zijn voor de pakjes. Of de outfit is te strak en plet de borstjes.
Ondertussen is er geen man op het circuit die niet probeert om een foto van deze babes te maken. Een volle tribune zingt de hit: 'wij willen tieten zien!' De meisjes lopen stoïcijns verder.
Er zijn mannen die het verzinnen, mannen die de geile pakjes laten ontwerpen en er zijn mannen die een bureau bellen om een kudde meisjes te bestellen. Er zijn modellenbureau's die hier veel geld aan verdienen en bedrijven die veel profijt hebben van de opzichtige reclame.
Het is natuurlijk reteslim van de sponsor. Je kan geen shot van tieten of kont maken zonder de letters Bavaria in het beeld te vangen. Toch worden er honderden foto's gemaakt én gepubliceerd van de levende latexreclamezuilen met kippenvel. Volgende week hebben de schatjes allemaal de griep. Kunnen ze rustig de bladen, televisie en vooral het internet naspeuren om te zien hoe ze gescoord hebben.
Mannen zijn nou eenmaal vunzige viezeriken die de hele dag aan seks denken en niets liever doen dan kijken naar vrouwelijk schoon. De autosport die ze er bij krijgen nemen ze voor lief.
Ik begrijp alleen die meisjes niet. Het is toch een beetje respectloos zoals de meeste kerels op het circuit kijken en over ze praten. Waarschijnlijk worden ze vorstelijk beloond voor deze vertoning of ze dromen van een carrière als fotomodel.
Nou, vandaag zijn er genoeg foto's gemaakt van de modelletjes.
Uiteindelijk ben ik zelf geen haar beter. Als ik eenmaal het mooiste meisje van de startopstelling heb ontdekt grijp ik met de snelheid van Lucky Luck naar de Ixus. Voor de weblog, zeg ik verontschuldigend tegen mijn collega die verbaasd kijkt naar de man die zojuist nog opmerkingen maakte over een overdosis hobbyfotografen op de grid.
Regelmatig kom ik in aanraking met het fenomeen pitspoes. Op ieder circuit ter wereld laten dames in strakke pakjes zich gewillig nastaren door duizenden hitsige mannen. Telkens weer verwacht Dennis dat ik er spannende plaatjes van maak, maar ondanks een ruime ervaring kan ik niet wennen aan deze soort. Ik schaam me altijd een klein beetje als ik opzichtig lekkere wijven sta te filmen.
De Nederlandse variant loopt in blauwe latexpakjes. Achterop het brommertje van onze productieassistent blijven twee meisjes aan elkaar plakken, omdat het zweetrubber zich heeft vastgezogen. Professioneel gezien valt mij op dat de meeste boezems niet genoeg gevuld zijn voor de pakjes. Of de outfit is te strak en plet de borstjes.
Ondertussen is er geen man op het circuit die niet probeert om een foto van deze babes te maken. Een volle tribune zingt de hit: 'wij willen tieten zien!' De meisjes lopen stoïcijns verder.
Er zijn mannen die het verzinnen, mannen die de geile pakjes laten ontwerpen en er zijn mannen die een bureau bellen om een kudde meisjes te bestellen. Er zijn modellenbureau's die hier veel geld aan verdienen en bedrijven die veel profijt hebben van de opzichtige reclame.
Het is natuurlijk reteslim van de sponsor. Je kan geen shot van tieten of kont maken zonder de letters Bavaria in het beeld te vangen. Toch worden er honderden foto's gemaakt én gepubliceerd van de levende latexreclamezuilen met kippenvel. Volgende week hebben de schatjes allemaal de griep. Kunnen ze rustig de bladen, televisie en vooral het internet naspeuren om te zien hoe ze gescoord hebben.
Mannen zijn nou eenmaal vunzige viezeriken die de hele dag aan seks denken en niets liever doen dan kijken naar vrouwelijk schoon. De autosport die ze er bij krijgen nemen ze voor lief.
Ik begrijp alleen die meisjes niet. Het is toch een beetje respectloos zoals de meeste kerels op het circuit kijken en over ze praten. Waarschijnlijk worden ze vorstelijk beloond voor deze vertoning of ze dromen van een carrière als fotomodel.
Nou, vandaag zijn er genoeg foto's gemaakt van de modelletjes.
Uiteindelijk ben ik zelf geen haar beter. Als ik eenmaal het mooiste meisje van de startopstelling heb ontdekt grijp ik met de snelheid van Lucky Luck naar de Ixus. Voor de weblog, zeg ik verontschuldigend tegen mijn collega die verbaasd kijkt naar de man die zojuist nog opmerkingen maakte over een overdosis hobbyfotografen op de grid.
Bij ADO Den Haag zijn ze er iedere wedstrijd maar dan zonder reclame op tieten en konten. Dansmariekes; zelfs hartje winter staan ze in de rust op het veld om de hoolie's te vermaken. Arme meiskes...
BeantwoordenVerwijderenTja ze zullen de aandacht (met alle "narigheid" erbij) wel voor lief nemen als in twee dagen tijd een maandsalaris kan verdienen door in een latex pakje te gaan staan.
BeantwoordenVerwijderenWaar kan ik me aanmelden..... :-)???
Zeg, is dat niet Marie-Louise op die foto?
BeantwoordenVerwijderenGeen idee hoe ze heet. Ik heb alleen gevraagd of ze het koud had en dat was zo...
BeantwoordenVerwijderen