donderdag 3 april 2008

reinonline nu ook via reinonline

De Meern. In voorbereiding op het commerciĆ«le avontuur van deze weblog heb ik er eindelijk voor gezorgd dat jullie me nu ook kunnen bereiken als je www.reinonline.nl intikt. Eerst was het www.reinonline.blogspot.com, later kwam er www.janreinhettinga.nl bij, maar het bleef voor velen lastig. Vaak hoorde ik dat mensen deze log telkens opnieuw zoeken via Google. 
Vanaf nu kan iedereen www.reinonline.nl bij zijn of haar favorieten plaatsen. Wie daar op klikt komt gelijk op deze weblog. De andere webadressen blijven overigens gewoon bestaan.
Tot zover deze huishoudelijke mededeling.

En nu maar wachten op de presentatie van mijn eerste adverteerder!

2 opmerkingen:

  1. We vroegen ons af wat de kosten zouden zijn om WWW.HOTELHEIJENRATH.COM sorry per ongeluk hoofdletters www.hotelheijenrath.com ja zo dat was de bedoeling te promoten??
    Misschien is het leuk om het petje met gap foto te vervangen door een hotel heijenrath petje.
    Trouwens je hebt nogal tijd over vandaag.........
    We zijn benieuwd wat er morgen gaat komen in het weblog 4-4-8!!!
    Wij zeggen alvast hieperdepiep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Qua commercie; volgend jaar op 01-04-09 is dan zeker ook de ReinOnLineStore open? Petjes, sjaaltjes, stickers en andere prullaria? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik wil reacties altijd eerst even lezen, voor ze op dit weblog worden geplaatst. Daarom kan het even duren voor een reactie wordt gepubliceerd. Ik plaats niet zomaar elke reactie. Het is mijn weblog, dus ik bepaal wat ik een goede reactie vind en wat niet. Als je het er niet mee eens bent, dan moet je lekker zelf een weblog beginnen.
Anonieme reacties zal ik extra kritisch bekijken.