Beste
Makro, Staatsloterij, Kind&Co, Ziggo, Vodafone, Blackberry en Hema,
Onlangs
hebben wij contact met elkaar gehad. Naar aanleiding van dit contact heeft u
mij via de mail een enquête toegezonden met het verzoek om deze in te vullen.
Een klanttevredenheidsonderzoek. Het zou slechts een paar minuten van mijn
kostbare tijd kosten en mijn gegevens werden anoniem verwerkt.
Ik
heb dit, op uw verzoek, uiteraard keurig gedaan. Ook omdat ik het belangrijk
vind dat u de service kunt optimaliseren. Het is altijd prettig om te horen dat
een bedrijf of organisatie de kwaliteit van dienstverlening en haar
communicatie graag optimaal wil afstemmen om mijn verwachtingen. Ik vind dat een hele eer!
Daarom
wil ik ook graag iets terug doen. Ik vind dat ik dan ook een goede klant moet
zijn. Daarvoor doe ik erg mijn best. Vandaar dat ik zeer benieuwd ben of uw
organisatie ook tevreden is over mij. Ik zou het daarom op prijs stellen
wanneer u uw mening over mij als klant zou willen aangeven.
Een
klanttevredenheidsonderzoek, maar dan andersom. Klant onderzoekt tevredenheid.
Ik
heb een kleine enquête opgesteld en zou u vriendelijk doch dringend willen
vragen om deze in te vullen. Het geven van uw mening duurt ongeveer 5 minuten.
Deelname is anoniem en uiteraard worden uw gegevens vertrouwelijk behandeld. Ik
neem hierna alleen contact met u op als u daar zelf expliciet om vraagt.
Uw
feedback is belangrijk voor mij!
Klik
op de volgende link om aan dit onderzoek deel te nemen:
Bij
voorbaat hartelijk dank voor uw tijd en moeite.
Met
vriendelijke groet,
Jan Rein Hettinga
Beste Klant,
BeantwoordenVerwijderendank voor de toegezonden enquete. Verfrissend idee, zeer eigentijds. We hebben de enquete natuurlijk ingevuld, want het kostte maar weinig tijd. Viel ons wel op dat sommige stemresultaten volledig afwijken van de gekozen opties. Alsof de enquete al een eigen mening heeft. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zo zijn de speregels niet. Als de klanten ons nu ook al de antwoorden in de mond gaan leggen, waar blijven wij dan als eerlijke handel? Bovendien als al onze klanten ons gaan bestoken met deze vragenlijstjes dan hebben we dadelijk niet eens meer tijd om onze klanten te helpen en kloppen onze eigen enquetes ook niet meer want wie heeft daar nog tijd voor en vult ze in? Vullen we dan onze eigen enquete in?
Nee meneer Hettinga een totaal onwenselijke situatie. Ik verzoek u dan ook vriendelijk doch dringend om ons geen enquetes meer toe te sturen noch over uw eigen koopgedrag noch over dat van anderen. Gewoon bij ons blijven kopen en onze onderzoekjes invullen. Dan blijft de wereld overzichtelijk. Laten we het wel gezellig houden.
Met vriendelijke groet,
Ank Ette
No Questions Asked
(vereniging van verzamelde klantenonderzoeken)
Geweldig Jan Rein, ga zo door. En de reactie hierboven, hilarisch.
BeantwoordenVerwijderen