Jaarlijks rijd ik met mijn privéauto rond de 20.000 kilometer. De ene
dag moet ik naar Maastricht, de andere naar Groningen of Enschede. En heel erg
vaak is het een retourtje Hilversum. Voor dag en dauw heen en na zonsondergang
weer terug. Met mijn Volkswagen Passat kom ik overal en nergens.
Die auto moet betrouwbaar zijn. Daarom wil ik dat hij goed wordt
onderhouden en dat mijn garage altijd voor me klaar staat als ik een klein
probleempje heb. Aangezien ik zelf niet zo veel verstand van auto's heb, vind
ik het prettig dat ik altijd een eerlijk advies krijg. Wat noodzakelijk is moet
gebeuren, maar ik wil niet het gevoel krijgen dat ik onnodig geld uitgeef.
Sinds 2005 woon ik in De Meern en zo lang kom ik ook al bij Auto Londen.
Ik ben zeer tevreden over de service. Ze helpen mij altijd vriendelijk en
correct, maar het belangrijkste is dat mijn auto er in
goede handen is. Ik rij zelfs langs voor een lampje of -ik schaam me diep- de
bandenspanning. Het wordt allemaal met
een glimlach opgelost.
Een paar jaar geleden had ik grote problemen met een defecte
versnellingsbak. Op vakantie in Italië had ik de automaat gesloopt in de
bergen. Die auto werd door de ANWB naar Auto Londen in De Meern gebracht en
daar hebben ze mij geweldig geholpen. In plaats van gelijk een nieuwe
versnellingsbak te installeren zijn ze op zoek gegaan naar een goede tweedehands.
Dat scheelde een paar duizend euro en sindsdien kom ik nooit meer bij de
dealer.
Met Frank van Londen, de eigenaar, heb ik een leuke band. Elk bezoek is
goed voor een grapje. In de tijd dat ik nog bij de Formule1 filmde heb
ik voor mijn favoriete garagehouder een paar gesigneerde shirts geregeld. Onder
andere een van Michael Schumacher en een van Fernando Alonso. Die hangen al jaren, keurig ingelijst, in de showroom.
Inmiddels is gebleken dat dit mij geen voorkeursbehandeling meer
oplevert. Bij de prijsuitreiking van de Carkit-voor-een-positieve-review (op de
Bovagsite) hebben ze mij tot mijn stomme verbazing niet eens voorgetrokken. De
vrouw van Frank heeft alle namen van tevreden klanten, die iets over Auto Londen op de website van de Bovag geschreven hebben, keurig in een ton gedaan en daar heeft haar zus geblinddoekt een briefje uitgevist.
Gelukkig heeft het lot ervoor gezorgd dat alles toch nog goed gekomen
is. Ik werd de vorige week gebeld met de mededeling dat ik gewonnen had. Of ik
even langs kon komen om de prijs in ontvangst te nemen. Natuurlijk wilde ik dat. Een losse Parrot is altijd
handig!
Dus stond ik vanmorgen, trots als een aap, in het kantoortje van mijn
favoriete garagebedrijf...
broadcastmagazine, auto Londen. Wat wordt is het volgend bedrijf.
BeantwoordenVerwijderenWe worden nu wel erg commercieel....